bestellen-header.png

Veelgestelde vragen steigerhouttuinmeubels.nl

Algemene vragen

1. Wat zijn onderhoud tips m.b.t. de steigerhouten meubelen?
Bekijk hiervoor onze pagina 'info over steigerhout'. U leest hier alles over steigerhout, over onderhoud en tips over wat wel en wat niet te doen.


2. Heeft Steigerhouttuinmeubels.nl een showroom?
Jazeker hebben wij een ruime showroom waar u de meubelen kunt bekijken. Kom gerust langs en overtuig uwzelf! 


3. Welke voordelen biedt Steigerhouttuinmeubels.nl?
Waarom voor ons kiezen? Er zijn veel redenen om voor ons te kiezen. Bekijk het allemaal op de pagina
'waarom kiezen voor ons?'


4. Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?
Als u over een product, onze service, levering of over onze dienstverlening een klacht heeft dan kunt u het volgende doen: stuur naar info@steigerhouttuinmeubels.nl een email waarin u uw klacht beschrijft. Zet sowieso in deze mail uw conntactgegevens en eventueel uw ordernummer. U krijgt nadat wij de klacht hebben ontvangen een ontvangstbevestiging en binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons over de klacht.


5. Is het mogelijk om aan een bestaande order nog iets toe te voegen?
Als een bestaande order is afgerond dan is het niet meer mogelijk nog iets toe te voegen aan deze order. U kunt wel gewoon een nieuwe bestelling doen en voor de zekerheid vermelden dat u reeds een eerder bestelling heeft gedaan. Indien mogelijk leveren wij natuurlijk alles in één keer uit.


 6. Wat zijn de contactgegevens van Steigerhouttuinmeubels.nl?
Onze contactgegevens kunt u terugvinden op onze 'contact' pagina.

  

Bestellen

1. Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?
Jazeker, u kunt gewoon telefonisch bestellen. Bel hiervoor naar 0162-700507

2. Wat is de procedure om te bestellen?
U kunt via de webshop bestellen. Hoe u dat doet vindt u bij 'bestellen'. U kunt ook telefonisch bestellen of u kunt langskomen in de showroom en daar bestellen. Lees hier verder alles over bestellen

3. Zijn mijn klantgegevens veilig en worden deze veilig overgedragen?
Uw klantgegevens worden door Steigerhouttuinmeubels.nl gebruikt om geldige facturen te maken. Tevens gebruiken wij uw e-mail of telefoonnummer om contact met u op te nemen voor administratieve of technische zaken.

Uw persoonlijke gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld en zullen nooit worden geopenbaard of doorgespeeld aan derden. Tevens besteden wij veel aandacht aan online veiligheid. Zo is onze gehele website beveiligd bijvoorbeeld middels SSL verbinding.

4. Hoelang is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
U heeft tot 14 dagen na ontvangst van uw aankoop het recht om uw aankoop te retourneren. Lees er alles over bij 'afhalen bezorgen en retourneren'.

5. Is het ook mogelijk om als zakelijke klant bij jullie te bestellen?
Jazeker is dat mogelijk. Vermeld bij het bestellen uw bedrijfsnaam en u krijgt een factuur op uw bedrijfsnaam.

6. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neemt u hiervoor contact op met de klantenservice via info@steigerhouttuinmeubels.nl of telefonisch op 0162-700507.

7. Hoe kom ik te weten of mijn bestelling goed is aangekomen?
Na uw bestelling krijgt u altijd een bevestiging via de email. Als dit niet zo is neem dan contact op met de 'klantenservice'.

8. Waar kan ik op de website meer informatie over een product krijgen?
Bij de producten is altijd een informatieveld te vinden met daarin informatie over het product.

 

Betalen:

1. Wat voor betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons betalen met: iDeal, Paypal, MisterCash en betalen bij de chauffeur bij aflevering. Meer informatie kunt u vinden op de pagina 'betalen'.

 

Levering:

1. Is de bezorging van de producten op de website werkelijk gratis?
Bij besteding van boven de €300 is het bezorgen gratis, onder dit bedrag zullen er €50 bezorgkosten berekend worden.

2. Wat is de levertijd van de producten?
De standaard levertijd is binnen 30 dagen zoals bij de producten vermeld. Als een product een afwijkende levertijd heeft dan wordt dit bij het product vermeld.

3. Is levering in Belgie ook mogelijk?
Wij leveren ook in Belgie, en dan in Vlaanderen. Evt. kan ook buiten dit gebied geleverd worden, alleen kunt u dan het beste even contact met ons opnemen wat de bezorgkosten dan gaan worden.

4. Leveren jullie ook buiten Nederland en Belgie?
Wij kunnen ook via transporteurs buiten Nederland en Belgie leveren. Heeft u interesse in onze producten en wilt u dit vervoeren buiten Nederland of Belgie? Neem gerust contact met ons op dan kunnen we de mogelijkheden voor u bekijken.

5. Wanneer en hoe laat worden de bestelde producten afgeleverd?
Als uw bestelling gereed is dan wordt er telefonisch contact met u opgenomen voor een afspraak. U krijgt dan de leverdatum te horen en welk dagdeel het waarschijnlijk gaat worden.

6. Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer de bestelde producten worden afgeleverd?
Dat is helaas niet mogelijk. Wel kunt u een voorkeur doorgeven en dan proberen wij daar rekening mee te houden.

7. Is een alternatief afleveradres mogelijk voor levering?
Dat is mogelijk en dit kunt u tijdens het bestelproces invullen bij stap 2 "Verzend adres"

  

Retourneren:

1. Ik heb een artikel geretourneerd, hoelang duurt het voordat ik de verkoopprijs vergoed krijg?
Na ontbinding krijgt u z.s.m. en uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

2. Als een geleverd product retour moet, is deze retourzending dan gratis?
Nee, dit is niet gratis. Wij zullen evt. transportkosten verrekenen met de retourbetaling, er zal van tevoren een indicatie gegeven worden wat de retourkosten zullen zijn.

3. Hoe kan ik een geleverd artikel retour sturen?
Retourzendingen kunt u in overleg met de klantenservice bespreken wat de beste optie voor het product is.

4. Is het mogelijk om mijn bestelling na levering nog om te ruilen of terug te brengen?
Voor meer informatie over deze vraag kunt u kijken op de pagina 'Afhalen, bezorgen en retourneren'. Kijkt u dan bij het kopje Retourneren.